dinsdag 14 augustus 2007

Een rustige zondag

Op zo maar een zondag in augustus ga ik rustig een eindje nordic wandelen en geniet van het uitzicht op het fjord...


...vind ik de eerste vliegen- zwam van dit jaar....


... zien we tijdens een boottochtje
ineens zo maar een visarend overvliegen...





... en bereiken we Robbeneiland!

De drie robben die daar lekker liggen te zonnen kijken daar nog meer van op dan wij en weten dan ook niet hoe snel ze het water in moeten duiken!


De volgende dag pakken we rustig de draad van het schilderen weer rustig op, kies ik voor een laag-bij-de-gronds-klusje zoals het keukenraam...



...en doet Johan het tegenover- gestelde door in de nok te kruipen.


M.a.w. we genieten volop en doen het rustig aan!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Corry en Johan,
Ik weet niet of dit blokje er voor bedoelt is om jullie te groeten, en te vertellen dat we deze site - blog of hoe het ook heten mag gelezen en gezien en echt onder de indruk waren hoe het een en ander in elkaar steekt.
Veel begrijp ik er niet van maar dat moert je me maar eens uitleggen als weer in NL bent, dan komen wij graag weer een keertje op bezoek.
Laatst heb ik jullie ook een heel epistel geschreven maar nooit reactie op gehad zeker verkeerd gedaan heb ik gestuurd naar jullie eerder opgeven mailadres, maar oke misschien lukt deze wel, je site is grandioos lekker leesbaar, leuke en toch ook mooie foto's. Van het hospitaal was wel kloten voor jullie he, wij hopen voor jullie dat de rust nu weer een beetje terug komt zo als je natuurlijk verdient.
Oke wij horen hopelijk nog wel eens wat van jullie, en o ja de site van Frieda ook gezien prachtig hoor die link bij jullie erop.
Nu mazzel gr Piet en Catrien